Після отримання повідомлення від Норвезької ради у справах біженців (NRC) про зарахування фінансової допомоги, ви отримаєте код MoneyGram, який потрібен для отримання переказу. Існує два способи виведення коштів: через відділення банку або онлайн через банківський застосунок.
Важливо: банки, які НЕ співпрацюють з MoneyGram
УкрСибБанк, Альфа-SenseBank, Райффайзен Банк Аваль та Укргазбанк не працюють з MoneyGram. Тому обирайте інші банки, що підтримують цю систему.
Спосіб 1: Отримання переказу у відділенні банку
1. Отримайте повідомлення з кодом MoneyGram.
Якщо код не надійшов, зверніться на гарячу лінію NRC за номером 0 800 302 007 або надішліть лист на електронну пошту: ua.info@nrc.no.
2. Зателефонуйте до найближчого відділення банку, що працює з MoneyGram.
3. Візьміть із собою паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (колишній ІПН) і зверніться до відділення банку.
4. Надайте касиру документи та код переказу.
5. Отримайте кошти.
Спосіб 2: Отримання переказу через банківський застосунок
1. Увійдіть у банківський застосунок.
2. Виберіть опцію “Поповнення картки” та перейдіть у розділ “Міжнародний переказ”.
3. Оберіть MoneyGram, введіть код переказу та суму.
Якщо виникли запитання щодо виведення коштів на картку, звертайтеся до служби підтримки MoneyGram за номерами 0 800 503 273 або 094 710 86 07, або пишіть на електронну пошту: customerservice@moneygram.com.